Дівчинка 1: В класі нашім знову свято, Чути музику і сміх, На родиннім святі нині Ми вітаємо усіх! Дівчинка 2: Обіцяєм, що не буде Ніхто нині сумувати. Всіх ми кличем разом з нами Участь в конкурсах узяти! Вчитель: Вітаємо учасників і глядачів родинного свята – конкурсу « Тато, мама і я - дружна сім’я». У сьогоднішньому конкурсі беруть участь родини. / знайомство з учасниками конкурсу / Дівчинка 1: Визначати переможців буде в нас журі поважне, Воно буде, знаєм точно, об’єктивне і уважне! / знайомство з членами журі / Дівчинка 2: А якщо хтось і програє, Що ж, на та вона і гра. Дівчинка 1: Дуже вже розговорилась, Починать давно пора. Вчитель : Від народження дитини до кінця свого життя батьки турбуються її долю. Мати не тільки оберігає дітей, вона навчає їх усьому : охайності, працьовитості, добру і ніжності. Батько - захисник роду, народу, годувальник сім’ї. Батькове слово - закон. Споконвіку сини слухалися батька, брали з нього приклад. У багатьох народних піснях, прислів’ях говориться про це. Пропонуємо родинам взяти участь в конкурсі « Народна мудрість». За кожну правильну, першими дану відповідь на рахунок сім’ї будуть нараховуватись бали. Переможе сьогодні та родина, яка в кінці гри заробить найбільшу суму балів. Отож, будьте уважні! Вам потрібно відгадати кінцівку прислів’я . Дівчинка 1: Прислів’я про схожості батьків і дітей: 1 Яке дерево, такі в нього квіточки, які батьки , …/ такі їхні діточки/. 2 Який кущ, така калина, яка мати, … / така й дитина/. 3 Яка гребля, такий і млин, який батько, … / такий і син/. 4 Не навчив батько, не навчить і … / дядько /. 5 Милуйся калиною, коли цвіте, а дитиною - .. / коли росте/. Дівчинка 2: Прислівя про добрих і поганих дітей, про те, як слід ставитися до батьків. 1 Добрі діти - батькам вінець, а злі - … / кінець /. 2 Хто батька і матері не слухає, той загрузне в болоті .. / по вуха/. 3 Добрі діти доброго слова послухають, а лихі й … / дрючка не бояться/. 4 Коло батька чемно вітаються, коло матері чемно .. / вклоняються/. Вчитель : Поки журі готується повідомити нам результати конкурсу « Народна мудрість», пропонуємо вам послухати пісню у виконанні
Вчитель: А зараз слово надається нашому журі. / підсумки за 1 конкурс/ Вчитель: Чимало є професій на світі, і всі вони потрібні. Необхідно добувати вугілля, вирощувати врожай, лагодити взуття, лікувати хворих… Та немає професії найнеобхіднішої, як батьківство. Адже бути батьком, дорогим і любим татусем, - це непросто; цього треба вчитися, оволодівати цією « професією», щоб стати справжнім фахівцем. І ви одержите найвищу нагороду, коли ваш син чи донька скажуть на весь голос : « Люблю свого татка. Хочу бути таким, як він! Пишаюся тобою, батьку! 1 учень: Поглянь ти на таткові руки - Які в них натруджені жили!.. Дуби щонайбільші та буки Міцніють від їхньої сили. 2 учень: Такі ж бо ці руки могучі, Що навіть і мертве каміння Будинком веселим, співучим, Зростає від їхнього вміння. Вчитель: Впевнена, що татусі наших учнів - ерудовані, кмітливі, вмілі. Запрошую їх взяти участь в конкурсі « Ерудит - конструктор». Напишіть повне ім’я вашої дитини та на кожну літеру назвіть її риси характеру. Наприклад : Олег о - оптиміст, л - лагідний, е - енергійний, г - гарний. За кожну правильно дібрану характеристику нараховується 1 бал. / конкурс « Ерудит - конструктор» / Вчитель: Поки журі підводить підсумки, пропонуємо вашій увазі пісню про тата. Вчитель: Слово надається членам журі. Вчитель: Мати - символ усього найкращого, найдобрішого, найсвятішого. В одному арабському прислів’ї говориться, що Бог створив на світі матерів, щоб вони заступали Бога там, де його нема. Мати - це перше слово, яке з радістю, з усмішкою вимовляє дитина. Мати - це слово, яке найчастіше повторює людина в хвилини страждання і горя. Мати любить свою дитину, завжди розуміє її, подасть руку допомоги, розділить її радість і смуток. 1 учень: Як добре нам жити і знати, І вірити, друзі, весь час, Що кращого слова, ніж мати , Немає на світі у нас. 2 учень: Матуся, мов зоря світанкова, Як хліб і людська доброта, Як мова твоя колискова, Як доля і правда свята. Вчитель: Запрошую наших матусь взяти участь у наступному нашому конкурсі « Колискова пісенька» . Заспівайте колискову, що дітям співали. / Конкурс « Колискова пісенька»/ Вчитель: Хто багато читає, той багато знає. Поки журі готується, запрошую глядачів взяти участь у вікторині « Ці дивовижні тварини». Перший, хто дасть правильну відповідь на загадку, отримає солодкий приз.
1 Стоїть гора посеред двора, спереду вила, ззаду мітла. / корова/ 2 Не говорить, не співає, а коли хто йде, то господаря сповіщає. / собака/ 3 Не дід, а з бородою, не бик, а з рогами, не корова, а доїться. / коза / 4 Губить він живії душі, на печі він спить в кожусі. / кіт/ 5 Хто влітку гуляє, а зимою спочиває? / ведмідь/ 6 Котиться клубочок зовсім без ниточок, замість ниточок - триста голочок. / їжачок/ 7 Пір’ям махає, хвостиком управляє, а на повітрі помирає. / риба/ 8 Годинника не має, а час знає. / півень/ Вчитель: Відомо, що всі люблять казки. Наш конкурс « Казковий калейдоскоп» допоможе дізнатися, хто з учасників краще знає казки. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал. Запрошуємо найменших представників родинних команд - дітей. 1 Хто підібрав стрілу Івана Царевича? / Царівна жаба/ 2 З чого фея зробила карету для Попелюшки? / з гарбуза/ 3 Кого Сірий Вовк направив довгою дорогою замість короткої? / Червону Шапочку/ 4 Як звали помічника капітана Врунгеля? / Лом/ 5 Хто з котів пропонує жити дружно? / кіт Леопольд/ Вчитель: Є в житті у нас такі моменти, коли потрібні компліменти. Запрошуємо тата і маму прийняти участь в наступному конкурсі « Доріжка ласкавих слів» . Щоб зустрітися мамі й татові, роблячи крок назустріч, сказати один одному комплімент. Вчитель : Шановні батьки, дорогі діти! Дуже швидко промайнув час нашої зустрічі. Поки журі підведе остаточні підсумки нашого конкурсу, дозвольте побажати вашим родинам щастя, миру і злагоди! Хай будуть ваші руки сильними, а душі - зрячими. Хочу вам побажати словами народної мудрості: «Дай вам Боже терпіння прийняти те, що не в змозі ви змінити. Дай вам Боже мужності, щоб змінити те, що можна змінити. І дай вам Боже мудрості, щоб ви могли відрізнити одне від одного». Для вас лунає пісня « Не давайте суму жити» Дівчинка 1: Ось і закінчується свято і весела наша гра. Переможців визначати наступає вже пора. Дівчинка 2: Для оголошення підсумків конкурсу слово надається журі. / оголошення переможців/ Вчитель: З гумором хочемо свято завершити і « туристичні» путівки вручити 1 Водна прогулянка річкою на пароплаві « Сімейний» 2 Літня путівка на курорт грязелікувальних ванн на нашому ставку 3 Путівка на лижний курорт « Шкільний парк» 4 Круїз навколо рідної школи на літаку. Вчитель: Надаємо слово батькам. Чи сподобалось вам? / виступ батьків / Вчитель: До нових зустрічей. Бувайте! Наше свято пам’ятайте !
Дівчинка 1: В класі нашім знову свято, Чути музику і сміх, На родиннім святі нині Ми вітаємо усіх! Дівчинка 2: Обіцяєм, що не буде Ніхто нині сумувати. Всіх ми кличем разом з нами Участь в конкурсах узяти! Вчитель: Вітаємо учасників і глядачів родинного свята – конкурсу « Тато, мама і я - дружна сім’я». У сьогоднішньому конкурсі беруть участь родини. / знайомство з учасниками конкурсу / Дівчинка 1: Визначати переможців буде в нас журі поважне, Воно буде, знаєм точно, об’єктивне і уважне! / знайомство з членами журі / Дівчинка 2: А якщо хтось і програє, Що ж, на та вона і гра. Дівчинка 1: Дуже вже розговорилась, Починать давно пора. Вчитель : Від народження дитини до кінця свого життя батьки турбуються її долю. Мати не тільки оберігає дітей, вона навчає їх усьому : охайності, працьовитості, добру і ніжності. Батько - захисник роду, народу, годувальник сім’ї. Батькове слово - закон. Споконвіку сини слухалися батька, брали з нього приклад. У багатьох народних піснях, прислів’ях говориться про це. Пропонуємо родинам взяти участь в конкурсі « Народна мудрість». За кожну правильну, першими дану відповідь на рахунок сім’ї будуть нараховуватись бали. Переможе сьогодні та родина, яка в кінці гри заробить найбільшу суму балів. Отож, будьте уважні! Вам потрібно відгадати кінцівку прислів’я . Дівчинка 1: Прислів’я про схожості батьків і дітей: 1 Яке дерево, такі в нього квіточки, які батьки , …/ такі їхні діточки/. 2 Який кущ, така калина, яка мати, … / така й дитина/. 3 Яка гребля, такий і млин, який батько, … / такий і син/. 4 Не навчив батько, не навчить і … / дядько /. 5 Милуйся калиною, коли цвіте, а дитиною - .. / коли росте/. Дівчинка 2: Прислівя про добрих і поганих дітей, про те, як слід ставитися до батьків. 1 Добрі діти - батькам вінець, а злі - … / кінець /. 2 Хто батька і матері не слухає, той загрузне в болоті .. / по вуха/. 3 Добрі діти доброго слова послухають, а лихі й … / дрючка не бояться/. 4 Коло батька чемно вітаються, коло матері чемно .. / вклоняються/. Вчитель : Поки журі готується повідомити нам результати конкурсу « Народна мудрість», пропонуємо вам послухати пісню у виконанні
Вчитель: А зараз слово надається нашому журі. / підсумки за 1 конкурс/ Вчитель: Чимало є професій на світі, і всі вони потрібні. Необхідно добувати вугілля, вирощувати врожай, лагодити взуття, лікувати хворих… Та немає професії найнеобхіднішої, як батьківство. Адже бути батьком, дорогим і любим татусем, - це непросто; цього треба вчитися, оволодівати цією « професією», щоб стати справжнім фахівцем. І ви одержите найвищу нагороду, коли ваш син чи донька скажуть на весь голос : « Люблю свого татка. Хочу бути таким, як він! Пишаюся тобою, батьку! 1 учень: Поглянь ти на таткові руки - Які в них натруджені жили!.. Дуби щонайбільші та буки Міцніють від їхньої сили. 2 учень: Такі ж бо ці руки могучі, Що навіть і мертве каміння Будинком веселим, співучим, Зростає від їхнього вміння. Вчитель: Впевнена, що татусі наших учнів - ерудовані, кмітливі, вмілі. Запрошую їх взяти участь в конкурсі « Ерудит - конструктор». Напишіть повне ім’я вашої дитини та на кожну літеру назвіть її риси характеру. Наприклад : Олег о - оптиміст, л - лагідний, е - енергійний, г - гарний. За кожну правильно дібрану характеристику нараховується 1 бал. / конкурс « Ерудит - конструктор» / Вчитель: Поки журі підводить підсумки, пропонуємо вашій увазі пісню про тата. Вчитель: Слово надається членам журі. Вчитель: Мати - символ усього найкращого, найдобрішого, найсвятішого. В одному арабському прислів’ї говориться, що Бог створив на світі матерів, щоб вони заступали Бога там, де його нема. Мати - це перше слово, яке з радістю, з усмішкою вимовляє дитина. Мати - це слово, яке найчастіше повторює людина в хвилини страждання і горя. Мати любить свою дитину, завжди розуміє її, подасть руку допомоги, розділить її радість і смуток. 1 учень: Як добре нам жити і знати, І вірити, друзі, весь час, Що кращого слова, ніж мати , Немає на світі у нас. 2 учень: Матуся, мов зоря світанкова, Як хліб і людська доброта, Як мова твоя колискова, Як доля і правда свята. Вчитель: Запрошую наших матусь взяти участь у наступному нашому конкурсі « Колискова пісенька» . Заспівайте колискову, що дітям співали. / Конкурс « Колискова пісенька»/ Вчитель: Хто багато читає, той багато знає. Поки журі готується, запрошую глядачів взяти участь у вікторині « Ці дивовижні тварини». Перший, хто дасть правильну відповідь на загадку, отримає солодкий приз.
1 Стоїть гора посеред двора, спереду вила, ззаду мітла. / корова/ 2 Не говорить, не співає, а коли хто йде, то господаря сповіщає. / собака/ 3 Не дід, а з бородою, не бик, а з рогами, не корова, а доїться. / коза / 4 Губить він живії душі, на печі він спить в кожусі. / кіт/ 5 Хто влітку гуляє, а зимою спочиває? / ведмідь/ 6 Котиться клубочок зовсім без ниточок, замість ниточок - триста голочок. / їжачок/ 7 Пір’ям махає, хвостиком управляє, а на повітрі помирає. / риба/ 8 Годинника не має, а час знає. / півень/ Вчитель: Відомо, що всі люблять казки. Наш конкурс « Казковий калейдоскоп» допоможе дізнатися, хто з учасників краще знає казки. За кожну правильну відповідь нараховується 1 бал. Запрошуємо найменших представників родинних команд - дітей. 1 Хто підібрав стрілу Івана Царевича? / Царівна жаба/ 2 З чого фея зробила карету для Попелюшки? / з гарбуза/ 3 Кого Сірий Вовк направив довгою дорогою замість короткої? / Червону Шапочку/ 4 Як звали помічника капітана Врунгеля? / Лом/ 5 Хто з котів пропонує жити дружно? / кіт Леопольд/ Вчитель: Є в житті у нас такі моменти, коли потрібні компліменти. Запрошуємо тата і маму прийняти участь в наступному конкурсі « Доріжка ласкавих слів» . Щоб зустрітися мамі й татові, роблячи крок назустріч, сказати один одному комплімент. Вчитель : Шановні батьки, дорогі діти! Дуже швидко промайнув час нашої зустрічі. Поки журі підведе остаточні підсумки нашого конкурсу, дозвольте побажати вашим родинам щастя, миру і злагоди! Хай будуть ваші руки сильними, а душі - зрячими. Хочу вам побажати словами народної мудрості: «Дай вам Боже терпіння прийняти те, що не в змозі ви змінити. Дай вам Боже мужності, щоб змінити те, що можна змінити. І дай вам Боже мудрості, щоб ви могли відрізнити одне від одного». Для вас лунає пісня « Не давайте суму жити» Дівчинка 1: Ось і закінчується свято і весела наша гра. Переможців визначати наступає вже пора. Дівчинка 2: Для оголошення підсумків конкурсу слово надається журі. / оголошення переможців/ Вчитель: З гумором хочемо свято завершити і « туристичні» путівки вручити 1 Водна прогулянка річкою на пароплаві « Сімейний» 2 Літня путівка на курорт грязелікувальних ванн на нашому ставку 3 Путівка на лижний курорт « Шкільний парк» 4 Круїз навколо рідної школи на літаку. Вчитель: Надаємо слово батькам. Чи сподобалось вам? / виступ батьків / Вчитель: До нових зустрічей. Бувайте! Наше свято пам’ятайте !