Миусинская ООШ І-ІІІ ступеней №19 - Робота з молодими вчителями
Среда, 07 Дек 2016, 13:34
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Архив записей
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Аналіз роботи

 «Школи молодого спеціаліста»

за 2012-2013 н.р.


Молодий спеціаліст стає 

Хорошим вчителем, перш за все, завдяки обстановці творчої праці в педагогічному й учнівському колективах.

В. Сухомлинський

Формування вчителя як творчої особистості здатної до створення 

якісного нового, значущого для практичної педагогічної діяльності – одне з найважливіших завдань сучасної науки й практики.

Мета «Школи молодого вчителя» - сприяння підвищення фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання.

Основні завдання «Школи молодого вчителя»: поглиблення знань з теорії та методики навчання й виховання, сприяння оволодінню молодими вчителями основних нормативних документів, вивчення й використання на практиці сучасних досягнень психолого-педагогічної  науки та передового  педагогічного досвіду, розвиток ініціативи й творчості, новаторських  пошуків вчителів.

Основні напрямки роботи «Школи молодого вчителя»:

Розширити сферу знань вчителів із психолого- педагогічних основ уроку;

Ознайомити їх з елементами педагогічної техніки, опанування якої дасть змогу усвідомлення здійснювати відбір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи учнів на уроці;

Створити для вчителів таке середовище, в якому їм би хотілося творити.

Протягом 2012-2013 н.р. робота «Школи молодого спеціаліста» була направлена на реалізацію наступних задач: оволодіння молодим вчителем Діденко Ю.С.  основних нормативних документів про школу, знайомство з методичною літературою, кращим досвідом вчителів школи.

У 2012-2013 н.р. у «Школі молодого спеціаліста» з молодим вчителем Діденко Ю.С. проводились як теоретичні заняття, так і практичні. Тематика занять була різноманітною, цікавою і корисною для Юлії Сергївни. Ці заняття допомогли молодому вчителю в професійній адаптації.

У 2013-2014 н.р. Діденко Ю.С. буде навчатися 3-й рік в «Школі молодого спеціаліста»


План роботи

школи молодого вчителя

3-й рік навчання

2013-2014 н.р.

 

Мета: формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.

Засідання 1(вересень)

1. Обговорення плану роботи школи молодого вчителя на рік.

2. Психологічні причини неуспішності учнів на уроках: 

несформованість прийомів навчальної діяльності; 

низький рівень довільності; 

низький рівень обсягу уваги; 

слабка концентрація та стійкість уваги; 

низький рівень переключення уваги.

3. Самоаналіз виховного заходу як засіб підвищення його ефективності.

4.       Практичне опрацювання:

•        нормативно-правових документів про освіту,

•        вимог до ведення шкільної документації,

•        методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів у 2013-2014 навчальному році.

Засідання 2 (листопад)

1. Що таке « інтеракція » і навіщо вона потрібна у навчанні.                                                      

2. Інтерактивне навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів. 

3. Психолого-педагогічний тренінг « Адаптація молодого  спеціаліста до педагогічної діяльності».                   

Засідання 3 (грудень)

1. Педагогічна творчість як основа формування педагогічної майстерності

вчителя:

•        Що таке майстерність у педагогіці.             

•        Умови розвитку творчості вчителя.             

•        Знайомство з творчою лабораторією вчителя-наставника.

2. Дидактичні вимоги до сучасного уроку.   Комп’ютерно-орієнтовані технології у навчально-виховній діяльності освітнього закладу.  

3. Дитяча обдарованість, її види, соціально-психологічні передумови та

основні методи виявлення.              

Засідання 4( Березень)

1. Патріотичне виховання учнів.

2. Робота з учнями девіантної поведінкою.

3. Психологічний аспект. Діагностика та анкетування.

Засідання 5 (травень)

1.      Круглий стіл « Від мудрого наставника до творчого молодого вчителя».

2.      Звіт молодого спеціаліста про роль школи молодого вчителя у їхньому професійному  зростанні.



Вход на сайт
Календарь
Прогноз погоды
Кошки - мышки
Часы

Copyright MyCorp © 2016 |