Урок читання 3 клас. Літературні казки. Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» - Методична робота - Каталог статей - Миусинская ООШ І-ІІІ ступеней №19
Воскресенье, 04 Дек 2016, 13:10
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории раздела
Мій рідний край [2]
Методична робота [22]
1 - клас [0]
2 - клас [0]
3 - клас [0]
4 - клас [1]
5 - клас [0]
6 - клас [0]
7 - клас [0]
8 - клас [0]
9 - клас [0]
10 - клас [0]
11 - клас [0]
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » Методична робота

Урок читання 3 клас. Літературні казки. Анатолій Дімаров «Для чого людині серце»
Урок читання ( 3 клас)

Тема. Літературні казки.
Анатолій Дімаров «Для чого людині серце»

Мета: Виробляти навички виразного читання . Вчити орієнтуватися в тексті твору. Розвивати усне мовлення, збагачувати словник учнів. Виховувати прагнення творити добро.
Обладнання: костюм Буратіно,Королеви Доброти та Чуйності, ілюстрації, картки з прислів’ями , ТЗН, картки з завданнями, серця чорне та червоне.
Тип уроку : урок вивчення нового матеріалу.

Хід уроку
I. Організація класу.
Сценка – монолог
Буратіно.
- Я хочу розповісти про свої хороші справи. Одного разу , коли я проходив біля нашого будинку, то побачив , як гралися дві дівчинки - Оленка та Іринка . Вони стали сперечатися, і Іринка штовхнула Оленку в калюжу .Я ніяк не міг пройти мимо. Підійшов до Оленки, допоміг їй встати, а потім дав Іринці, щоб знала, як товаришів ображати. Правда , я добре вчинив?
II. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми , мети , завдань уроку.
Учитель .
- Одже, діти, сьогодні ви допоможете Буратіно розібратися в правильності його поведінки, навчитися читати казку А. Дімарова « Для чого людині серце», поміркуєте над питаннями ( питання в таблиці на дошці).
- Чи варто робити добро?
- Чи легко робити добро?
- До нас завітали гості. Це не тільки Буратіно, а ще й Королева Доброти й Чуйності. Вона буде спостерігати за вашими відповідями. А також до нас прийшли давні знайомі Словник та Рекламна пауза.
III. Актуалізація опорних знань, чуттєвого досвіду,підготовчої вправи .
А) Читання і пояснення прислів’їв про добро.
Учитель.
- Королева Доброти підготувала завдання. Потрібно прочитати розсипане прислів’я і пояснити його значення. Працювати будемо за створеними раніше групами (роздаються картки з прислів’ями. Визначається час, що надається на виконання завдання .)
1 За добру справу варто постояти.
2 Людину красить не одяг , а добрі діла.
3 Добрі діти доброго слова послухають, а лихі й дрючка не бояться.
Б) Словникова робота
1 Пояснення Словничка ,які казки є літературними
2 Рекламна пауза .
( виставка літературних казок)
3 Бюро знахідок. Актуалізація опорних знань.
(На дошці предметні малюнки: червона шапочка, золотий ключик. Діти називають господаря, з якої він казки і хто автор твору.)

IY Робота над текстом казки.
1 Розповідь учителя про автора казки А. Дімарова.
2 Вправляння у правильному читанні важких слів.
3 Читання тексту частинами і відповіді на питання
А) 1 частина
Учитель.
- Одже, вирушаємо в ліс! (На дошці картина , де зображений ліс. Де і познайомимося з персонажами казки.
Після читання діти відповідають на питання:
- З якими персонажами ми зустрілися.?
- Коли відбуваються події , описані в казці?
- Чому дерев’яні чоловічки не знали почуттів?
Б.) 2 частина
- Як розвиваються події далі? 2 частину читає учень.
В.) 3 частина
- Чим закінчилася казка? Читання 3 частини учнем.
- Чи змінилося життя чоловічка , після того , як він отримав серце?

4 Робота над виразним читанням казки
А) Підготовчі вправи. Виразне читання речень.
- Ой, що це? - інтонація здивування
- Ой , як гарно! - інтонація задоволення.
- Ой, боляче ! - інтонація болю.
Б) Виразне читання частин тексту: зачину, розмови дівчинки з дерев’яним чоловічком в особах.(Завдання : передати голосом здивування, схвильованість, цікавість мовців.)
У ході підготовки 1 група вибирає слова автора, 2 група – слова дівчинки, 3група - слова чоловічка

5 Мовчазне читання
- Прочитайте розмову лікаря з чоловічком. Зверніть увагу на те , як лікар відноситься до своєї справи.
(Сцена в кабінеті лікаря)

6 Хвилинка відпочинку. Пісня «Доброта» Танцюють.

7 Відбіркове читання
- Читання опису лісу.
- читання епізоду, в якому чоловічок рятує хлопчика
- добір синонімів із тексту до слів погане, журити, пригоди, піднявся.
- Читання речень, у яких зустрічаються синоніми до поданих слів.

8 Творча групова робота
1гр. – Щоб могло статися, якби чоловічок не здобув добре серце?
2гр. - Про що міг попередити лікар свого пацієнта в той момент,
коли він вибирав добре серце?
3гр. - Чому чоловічкові в момент смерті було жаль
одноплемінників?
9 Інтерактивна технологія «Зміни позицію»
На дошці з`являються 2 серця : червоне та чорне . Діти обирають собі серце .відповіді обгрунтовують.
Чому серце чорне меньше за розміром , ніж червоне?Як ви вважаєте?

Y. Підсумок уроку
а) Відповіді на проблемні питання. Гра «Мікрофон»
- Чи варто робити добро?
- А чи легко його робити?
- Які ж поради ви дасте нашому дерев’яному гостю Буратіно?
б) «Дерево рішень»
- Чи хотів би ти мати таке серце , як у дерев`яного чоловічка і загинути ?
в) Оцінювання та заохочення
Учитель.
- Слово королеві Доброти та чуйності
Королева
- Мені сподобався ваш урок , і на згадку про нашу зустріч я хочу подарувати вам усім хоч і маленькі , але дуже добрі серця( роздає червоні паперові сердечка)

YI. Домашнє завдання творчого характеру
1 група Прочитати казку і підготувати розповідь про добрий вчинок, зроблений вами особисто.
2 група Усний твір – роздум «Для чого людині серце»
3 група Написати твір – роздум «Яке б серце я хотів мати?»

Звучить пісня «Твори добро)
Категория: Методична робота | Добавил: 7marina (30 Окт 2011)
Просмотров: 7827 | Теги: Літературні казки | Рейтинг: 3.0/3
Вход на сайт
Календарь
Прогноз погоды
Кошки - мышки
Часы

Copyright MyCorp © 2016 |